Welkom de 2022e "jonge zaailingen werknemers"

2022/07/22 08:20

Op 30 juni 2022 kwamen bijna 40 nieuwe medewerkers naar het hoofdkantoor van de groep om gezamenlijk deel te nemen aan het 2022 jeugdplan groeitrainingskamp van Guoshun groep voor een periode van 10 dagen. Dit trainingsprogramma is bedoeld om jonge werknemers te helpen zich snel aan te passen aan de werkomgeving, te integreren in de bedrijfscultuur, hun professionele kwaliteit te verbeteren, hun professionele vaardigheden te consolideren en competent te zijn voor de functie-eisen, om zo snel mogelijk te groeien van een uitstekende campuspersoon tot een uitstekende Guoshun-persoon die "dingen kan doen, dingen kan doen en dingen kan doen".

image.png

Aan het begin van de ceremonie keken de deelnemende leiders en meer dan 40 jonge medewerkers samen naar het promotiefilmpje van de Guoshun-groep, die de cognitie en het begrip van de nieuwe medewerkers van het bedrijf versterkte.

image.png

Guo Yan, de vice-minister van human resources, hield eerst een welkomstwoord en daarna namen de jonge medewerkers één voor één het podium om een prachtige persoonlijke introductie te maken en hun teamstijl te tonen, waarbij ze de krachtige en ondernemende jeugdstijl van de jongeren lieten zien.

Secretaris Lu stelde de vurige verwachting van "jezelf vinden, jezelf kennen en jezelf plannen" naar voren aan de jonge werknemers en moedigde hen aan om uitstekende werknemers te zijn die goed zijn in "anderen in hun kracht zetten en de samenleving versterken".

image.png

Sun Deshan, de uitvoerend directeur, introduceerde in detail de ontwikkelingsgeschiedenis en industriële status van het bedrijf, drukte zijn vurige verwachting uit voor de jonge werknemers en stelde vijf vereisten voor van "verantwoordelijkheid, zelfrespect en zelfliefde, geworteld op het basisniveau, ijverige studie en reflectie en zelfmanagement".

Song Jialiang, directeur van het groepskantoor, maakte een diepgaande opmerking over de elegante houding van de jonge werknemers en hoopte dat iedereen "attent en gefocust" kon zijn en dapper de nieuwe reis en uitdagingen aankon die op het punt staan te beginnen.

Na de vergadering legden de aanwezige leiders een plechtige eed af met de jonge werknemers. Met de plechtige eed en het majestueuze momentum hielden de jonge werknemers het hoofd hoog en werden ze officieel een quasi "Guoshun-volk".

image.png

Training uitbreiden, wil aanscherpen en jonge werknemers overtreffen zichzelf

Tijdens de militaire training scherpten de jonge werknemers hun wil aan, versterkten ze hun teamgeest, cultiveerden ze de goede kwaliteit van hard werken en voltooiden ze de prachtige transformatie van groene scholieren naar mensen op de werkplek in het militaire kamp door militaire trainingsprojecten te leren zoals wachtrijbewegingen, vijandelijke vuisten vangen, gebarentaaloefeningen, enz. in het slechte weer van hoge temperaturen en hitte.

Tijdens het trainingskamp heeft het deskundige docententeam van de groep een driedaagse pre-job training gegeven vanuit de vier dimensies bedrijfscultuur, loopbaanplanning, veiligheidsbewustzijn en juridische concepten. Versterk het bewustzijn van veiligheidswetten, help jonge werknemers snel te integreren in de bedrijfscultuur, begrijp kernactiviteiten en vestig een gezonde carrièrevooruitzichten, om een solide basis te leggen voor het carrièrepad dat we op het punt staan te beginnen.

20220722083942.gif

Op 9 juli kwam er officieel een einde aan de militaire training en bedrijfstraining. Tijdens de slotceremonie presenteerden de jonge medewerkers een prachtig militair trainingsrapport met een nette rij en een hoog moreel, waarmee een succesvol einde werd gemaakt aan het trainingskamp voor jong plan 2022. Vervolgens gaven Song Jialiang, directeur van het groepskantoor, en Guo Yan, adjunct-directeur van de personeelsafdeling, werkveiligheidscertificaten uit aan alle jonge werknemers. Sun Deshan, uitvoerend directeur, en Feng Chao, plaatsvervangend algemeen directeur van de groep, erkenden de trainingsresultaten en bedrijfstraining en moedigden iedereen aan om een strevende te zijn in het nieuwe tijdperk, de polsslag van de tijd te begrijpen en de "permanente strijd" als de algemene toon van het leven te zetten!

426806c2f7a2747a716347be34a03d53.jpg

Een paar dagen geleden zijn de 2022 jonge werknemers van de Guoshun-groep toegewezen aan hun functies, waarmee met succes een briljant nieuw hoofdstuk in Guoshun is geopend! Moge iedereen in Guoshun's familie de geest van strijd cultiveren, standvastig zijn in idealen, volhardend in overtuigingen, niet bang zijn voor moeilijkheden en de moed hebben om te verkennen. Geluk komt voort uit strijd. Strijd zelf is een soort geluk, en laat strijd de helderste achtergrond van de jeugd worden!

54f426160468b6435ebcb05c32e16612.jpg