Guoshun Group werd geselecteerd als de eerste "leider" onderneming van China's industriële koolstofpiek

2023/01/04 17:28

Onlangs werden in de provincie Hainan het derde forum over de gecoördineerde ontwikkeling van het Belt and Road-initiatief en de bouw van een productiekrachtpatser en het China Industrial Carbon Summit Forum 2022 gehouden. Tijdens de bijeenkomst werd de lijst van "de eerste Chinese industriële koolstofpiek 'leider'-ondernemingen" vrijgegeven en werden in totaal 42 uitstekende ondernemingen geselecteerd. Guoshun Group is, dankzij zijn belangrijke maatregelen, kernvoordelen en opmerkelijke prestaties op het gebied van de ontwikkeling van groene en koolstofarme transformatie, met succes geselecteerd als de "leidende" onderneming van China's industriële koolstofpiek.

Als toonaangevende onderneming op het gebied van milieubeheer implementeert Guoshun Group het nieuwe ontwikkelingsconcept dat door de Top 20 naar voren is gebracht, houdt zich aan "systematisch bestuur" en "algemene ontwikkeling", neemt de modus van "emissiereductie aan de bron, procescontrole en beheer aan bij het einde", en wordt aangedreven door het dubbele wiel van "ecologische milieubescherming + koolstofvrij bouwen". Met de lay-out van projecten voor de beheersing van luchtverontreiniging en operationele projecten in het hele land, evenals de bouw, replicatie en promotie van koolstofvrije demonstratieparken met "geïntegreerde ontwikkeling van één, twee, drie industrieën" als uitgangspunt, het collaboratieve beheer van vermindering van vervuiling en koolstofreductie is gerealiseerd, en er zijn goede economische en sociale voordelen behaald, er zijn oplossingen en repliceerbare modellen gevonden voor de realisatie van China's industriële koolstofpiek, en een hoogwaardige duurzame ontwikkeling van de regionale economie is mogelijk gemaakt.

Dit is de eerste keer dat de China Federation of Industrial Economics, samen met de National Development and Reform Commission, het Ministry of Industry and Information Technology, de State-owned Assets Supervision and Administration Commission van de State Council, het Ministry of Ecology and Environment en de National Energy Administration, heeft de selectiecampagne "China Industrial Carbon Summit 'Leader' Enterprise" geleid, met als doel de prestaties en ervaring van geavanceerde ondernemingen op het gebied van groene en koolstofarme ontwikkeling te erkennen, te delen en bekend te maken. De activiteit duurde bijna een jaar. Door de beoordeling van experts van relevante afdelingen, lokale overheden, industrieën en denktanks, werden uiteindelijk 42 "leiders" van China's industriële koolstofpiek geselecteerd uit meer dan 280 belangrijke ondernemingen.