Guoshun Group realiseert in oktober meer dan 100 containers

2023/11/02 10:43

Onlangs heeft meer dan 400 ton staalconstructieproducten, geproduceerd en verwerkt door de slimme fabriek van Guoshun Group, de inspectie doorstaan ​​en geladen en verscheept naar Nieuw-Zeeland. In oktober overschreed het exportvolume van Guoshun Group de 100 containers.

Naar verluidt zullen de staalconstructieproducten die deze keer worden verzonden, worden gebruikt bij de bouw van de "Ferry Terminal in Wellington".  en Picton, Nieuw-Zeeland". Sinds de samenwerking met het Nieuw-Zeelandse bedrijf heeft de afdeling Internationale Handel van Guoshun Group altijd vastgehouden aan de klantgerichte aanpak. Door nauwe communicatie en samenwerking heeft het de voortgang van het project nauwlettend gevolgd, de productieplan tijdig, en voltooide de productie- en verwerkingstaken met kwaliteit en kwantiteit, waardoor de zeer erkende door klanten werd gewonnen.

De door Guoshun Group opgerichte ‘koolstofvrije industriële gemeenschap die primaire, secundaire en tertiaire industrieën integreert’ heeft vijf belangrijke primeurs behaald. Onder hen kan de eerste binnenlandse, volledig proces-intelligente productielijn voor staalconstructies die onafhankelijk is ontwikkeld, ontworpen en gebouwd, voldoen aan de eisen van een bijna nul-energieverbruik van staalconstructies. De eisen die de bouw stelt aan lean processing bieden meer mogelijkheden voor de uitbreiding en duurzame ontwikkeling van de staalindustrie. Door de jaren heen heeft Guoshun Group een mondiaal standpunt ingenomen en verreikende plannen gemaakt. Dankzij de uitstekende technologie en kwaliteit is het tempo van de overzeese marktexpansie toegenomen. Zijn activiteiten bestrijken meer dan 20 landen en regio's, tekenen een nieuwe blauwdruk voor internationale ontwikkeling en demonstreren de Chinese intelligentie. Nieuwe kracht produceren en een nieuwe oorzaak creëren voor de mondiale ontwikkeling van de groene industrie!