Guoshun groep werd met succes goedgekeurd als Shandong Engineering Research Center

2022/05/30 14:33

Onlangs werd het "industrial flue gas multi pollutant ultra low emission Engineering Research Center" onder leiding van de Guoshun-groep erkend als het technische onderzoekscentrum van de provincie Shandong. De succesvolle toepassing van het innovatieplatform heeft een goede basis gelegd voor het bevorderen van industriële wetenschappelijke en technologische innovatie, het versterken van de bouw van een technisch O & O-platform, het uitvoeren van onderzoek naar engineeringtechnologie, het testen en complete sets van technische diensten, het ontwikkelen van gemeenschappelijke en sleuteltechnologieën in industriële ontwikkeling, het bevorderen van de transformatie van prestaties en technologische straling, en het vergroten van het industriële technologische innovatievermogen en het concurrentievermogen van de markt.

image.png

Dit innovatieplatform is gezamenlijk gebouwd door Guoshun group en Shandong University. Het heeft tot doel een provinciaal industrieel rookgas multi-verontreinigend ultra-laag emissie engineering onderzoekscentrum te bouwen dat voldoet aan de belangrijkste behoeften van industriële rookgasindustrie-innovatie en internationale invloed en concurrentievermogen heeft, een aantal geavanceerde en gemeenschappelijke sleuteltechnologieën in de vervuilings- en koolstofreductie-industrie te overwinnen en te transformeren, marktleiders met internationale invloed te cultiveren, en een aantal wetenschappelijke en technologische kleine en middelgrote ondernemingen te laten groeien, zullen we een aantal innovatieve industriële clusters met een groot ontwikkelingspotentieel en een sterk stimulerend effect bevorderen, upstream- en downstream-industrieën bevorderen om het midden- en hoge segment van de wereldwijde waardeketen te betreden en de positie van onze provincie in het nationale industriële landschap en innovatiepatroon te verbeteren.

In de afgelopen jaren heeft de Guoshun-groep zijn wetenschappelijke en technologische innovatiesysteem voortdurend verbeterd, een wetenschappelijk en technologisch innovatieplatform op hoog niveau gecreëerd, zich gehouden aan de oriëntatie van de marktvraag, onafhankelijke innovatie, introductie, spijsvertering en absorptie gecombineerd met re-innovatie, en een aantal kerntechnologieën gevormd met Guoshun-kenmerken en het bereiken van het internationale geavanceerde en toonaangevende niveau, het verstrekken van theoretische ondersteuning voor de formulering van vele speciale technische normen, nationale normen en industriële normen voor milieubeschermingsprojecten, Het heeft een nationale Shun wijsheid toegevoegd aan de ontwikkeling van luchtverontreinigende stof controle technologie in China!

In de toekomst zal het engineeringonderzoekscentrum doorgaan met het integreren van upstream- en downstream-industriële ketenbronnen, ten volle gebruik maken van de voordelen van bedrijven en wetenschappelijke onderzoeksinstellingen op hun respectieve gebieden, rationeel gebruik maken van geavanceerde technologie en talenten op hoog niveau, onderzoek doen naar vervuilingsvermindering en koolstofreductietechnologie, nieuwe technologieën te ontwikkelen, zoals energiebesparende technologie, koolstofafvang, koolstofgebruik, koolstofopslagtechnologie, uitgebreide technologie voor het gebruik van hulpbronnen en intelligente bedrijfstechnologie, en een nieuwe technologie vormen op basis van staal, elektriciteit Geavanceerde behandelingstechnologieën en complete sets van apparatuuroplossingen voor belangrijke industrieën met hoge vervuiling, zoals non-ferrometalen, hebben de toepassing van de oplossingen in ijzer en staal gerealiseerd, elektrische energie, cokes en andere industrieën, en zijn uitgebreid tot cement, non-ferro metalen en andere industrieën, het stimuleren van de gemeenschappelijke ontwikkeling van upstream en downstream industrieën.