Guoshun Group staat op het podium van Dubai World Expo!

2022/02/20 12:19

De Dubai Expo 2020 is tot een glorieus einde gekomen. Als de "finale" van de reeks provinciale activiteiten van The China Pavilion, trok de openingsceremonie van Shandong Week politieke en zakelijke vertegenwoordigers uit vele landen, regio's en internationale organisaties van over de hele wereld aan om online en offline deel te nemen aan het evenement. Shandong Guoshun Construction Group, als vertegenwoordiger van Jinan enterprises, nam deel aan de "Charm Of Jinan" (Midden-Oosten) online docking beurs en promootte het naar de hele wereld.

Dubai World Expo!

Expo dubai 2020 zou oorspronkelijk lopen van oktober 2020 tot april 2021, maar is vanwege de COVID-19-pandemie uitgesteld naar 1 oktober 2021 naar 31 maart 2022. Het is de eerste Expo sinds de uitbraak van COVID-19 en gebruikt nog steeds de naam "Expo Dubai 2020". Het is ook de eerste Wereldtentoonstelling in het Midden-Oosten.

Dubai World Expo!

Als "de beoefenaars van de ecologische beschaving", de mijden groep naar "bronreductie, procescontrole, end governance" concept, naar technologische innovatie gedreven ontwikkeling, vertrouwend op zijn eigen intellectuele eigendomsrechten van technologie-innovatiesysteem, om het buitenlandse monopolie van de rookgasbehandelingstechnologie te doorbreken, door middel van een reeks "hun" technische knelpunten, beginnend van nul tot "lood" ultralage emissies, In de staal-, elektriciteits-, non-ferro- en andere industrieën zijn we doorgegaan met het bevorderen van ultralage emissiebeheersing van rookgas, het creëren van een nieuw model en benchmark voor energiebesparing, emissiereductie en koolstofreductie in China, het stimuleren van de ontwikkeling van upstream- en downstream-industrieën en het leveren van een belangrijke bijdrage aan de groene ontwikkeling van de milieubeschermingsindustrie.

Ultra-low emission demonstration project.jpg

In de afgelopen jaren heeft guoshun Group rond de "One Belt and One Road" -strategie de internationale handel met sprongen vooruit geschoten. Op basis van het kenmerk van het vermijden van industriële staalconstructie bouwtechnologie innovatiesysteem, actief uitvoeren van buitenlandse economische samenwerking, zakelijke reikwijdte omvat Mexico, Chili, Australië, Koeweit, Afghanistan, Frankrijk, Oekraïne, Nigeria, Tanzania, Zuid-Amerika, het Midden-Oosten en andere landen en regio's, door middel van interne en externe duale cyclus, bereiken nieuwe doorbraken in de internationale handel.

Guo-shun group's eerste "complete" export van prefab staalconstructie engineering won het iconische stadion equivalent van het "vogelnest" - iquique stadion in Chili, een monumentaal stadion in de harten van chilenen net zo veel als een nationaal stadion, dat werd geselecteerd in de "2020 Top20 lijst van 's werelds beste stadion".

prefab steel structure engineering.jpg

Shun group voortdurend ontwikkelen van de Chileense markt en het Midden-Oosten, Afrika en andere opkomende markten, ontwikkelen high-end klanten, door Tanzania als vermoeide, kunduz, Afghanistan stalen structuur brug over de spoorbrug project, zoals in de stad Tanzania als vermoeide lijn BRT2 mijlpaal projecten zoals BRT station project, helpen bijgewerkte, industriële stad, word de populaire internationale onderneming!

Steel Structure Engineering