Guoshun-groep hield een speciale vergadering over de operatie in 2022

2022/06/10 14:21

Onlangs werd de zakelijke conferentie van 2022 van de groep met als thema "het handhaven van de integriteit en het uitbreiden van het nieuwe, streven naar de toekomst" gehouden in het publiciteits- en onderwijscentrum op de 8e verdieping van het hoofdkantoor. De hele groep kwam samen om nieuwe ideeën te bespreken voor de ontwikkeling van de langetermijnoperatie, innovatieve werking en toekomstige werking van het bedrijf onder de nieuwe industrie-ecologie. Lvhewu, secretaris van de algemene partijtak van de Guoshun-groep, sundeshan, uitvoerend directeur, yangfengling, assistent van de voorzitter van de raad van bestuur, evenals leiders van verschillende functionele afdelingen en alle marketingteams van dochterondernemingen en takken van de groep woonden de vergadering online en offline bij, met een totaal van meer dan 40 mensen. De vergadering werd voorgezeten door minister Wang Xin.

image.png

Samenvattend verslag over de werkzaamheden op het gebied van milieubescherming

image.png

Fanxianping, algemeen directeur van de operationele en managementafdeling, maakte een samenvatting van het werk van de marktoperatie en de richtingsbegeleiding, maakte een gefaseerde samenvatting van de huidige voltooide bedrijfsresultaten van elke subeenheid, die stabiel moesten zijn en een beetje moesten accumuleren, heranalyseerde de marktvoorraad en operationele doelstellingen in combinatie met de nieuwe marktomgeving, en verder uitgewerkt over de specifieke exploitatie- en beheersmaatregelen.

Tijdens de vergadering legde lushengtao, plaatsvervangend algemeen directeur van Lvjian-technologie, de gunstige factoren van het groene geprefabriceerde bouwbeleid en de huidige problemen van de industrie uit; Met de bouw van Guoshun "industrial steel structure zero carbon demonstration park" als drijvende kracht, de bouw van een nieuw supply chain platform als ondersteuning, de "investering + industriële incubatie + groep volwassen industriële productie" als garantie, en de bouw van een nieuw industriepark, zullen we de impact van groene bouwtechnologie uitgebreid versterken.

image.png

In de huidige epidemische situatie bestaan crises naast elkaar en worden kansen gekoesterd. Secretaris lvhewu van de algemene partijtak van de Guoshun-groep is vooruitziend en gecoördineerd om de doelpositionering, richting en platformbeheer voor de marktwerking in de buitengewone periode vast te leggen. Secretaris Lu wees erop dat marktwerking de leider is van al het werk van de onderneming en een belangrijke ondersteuning met betrekking tot de snelle ontwikkeling en duurzame ontwikkeling van het bedrijf. Als de "elite" in de markt moeten exploitanten het verhaal van Guoshun vertellen, de Guoshun-cultuur verspreiden, altijd het concept van familiesamenwerking implementeren om "klanten tevredener en werknemers gelukkiger te maken" en coöperatieve klanten oprecht behandelen. Tegelijkertijd worden nieuwe eisen gesteld aan de "leidende ganzen" van het gevechtscommando. De middelste en senior leiders van het bedrijf moeten niet alleen brede schouders hebben om te spelen, maar ook echte vaardigheden hebben om dingen te bereiken. Ze moeten meerdere keren "mieren op de hete pot" en meerdere keren "hete aardappel" zijn, om de "bouwtekening" echt in een "echt beeld" te veranderen. Ten slotte, vanuit het perspectief van de ontwikkelingsstatus van het bedrijf, de groeimentaliteit van kaders en de werkhouding van werknemers, vroeg secretaris Lu werknemers om vriendelijk te zijn voor anderen, zuinig en ijverig, correcte "drie visies" vast te stellen, hun persoonlijke gedrag te verbeteren en zichzelf en anderen tegelijkertijd te zuiveren.

In buitengewone tijden moet de hele groep zich houden aan de instructies van secretaris Lu, het grote vertrouwen waarmaken, harder werken, zuiniger, bedachtzamer, voorzichtiger, volhardender zijn, hun sterke punten ontwikkelen, zichzelf veranderen, elkaar meer vertellen, de vriendelijkheid van de partij voelen, luisteren naar de woorden van de partij en de partij volgen. Alleen op deze manier kunnen we de zon door de wolken zien en in tegenspoed opstijgen!