[Groepsnieuwsbrief] De Internationale Handelsafdeling van de Groep blijft overzeese markten cultiveren!

2022/12/05 10:15

steel structure

De internationale handelsafdeling van de groep is al vele jaren nauw betrokken bij overzeese markten en beschikt over een compleet productietechnologiesysteem en hoogwaardige overzeese hulpbronnen. Onder de ernstige situatie van de globalisering van de epidemie blijft de afdeling Internationale Handel vooruitgaan en zich blijven ontwikkelen! Dit jaar heeft het veel internationale projecten voltooid, zoals de tweede fase van het BRT-station in Tanzania, de derde fase van het BRT-station in Tanzania, het Franse GEA natriumbromide en de ontzilting van Chileens zeewater. Gisteren werd 310 ton van sommige componenten van het Australische project met succes geladen in het Bee Intelligent Equipment Processing Centre en naar het buitenland verzonden.

steel structure

Met een globale lay-out en het oog op de toekomst, is Guoshun Group met zijn uitstekende technologie en kwaliteit naar het buitenland gegaan en heeft het de EU CE-certificering, EN1090-certificering, ISO3834-internationale lascertificering, Amerikaanse AWS-lasprocescertificering en vele andere gezaghebbende kwalificaties verkregen. Zijn activiteiten omvatten Mexico, Chili, Australië. Meer dan 20 landen en regio's hebben over de hele wereld een enorme blauwe oceaan van groene industrie ontsloten. Guoshun Group kijkt ernaar uit om oprecht samen te werken met vrienden in binnen- en buitenland om gemeenschappelijke ontwikkeling te zoeken!