Groepsleiders onderzochten en onderzochten Guoshun green low carbon demonstratie Industrial Park

2022/06/20 08:33

Om nauwkeurig te focussen op de voortgang van het bouwproject van "Guoshun green low carbon demonstration Industrial Park", en wetenschappelijk om te gaan met de relatie tussen bouwveiligheid en productieontwikkeling. Op de ochtend van 15 april kwamen lvhewu, secretaris van de algemene partijafdeling van de Guoshun-groep, sundeshan, uitvoerend directeur, lubaoyin, zhangzhenzun, plaatsvervangende algemene managers en ander personeel naar de bouwplaats van het industrieparkproject om speciale onderzoeks- en onderzoeksactiviteiten uit te voeren over de veiligheid en kwaliteit van het project, algemene planning, bouwvoortgang, bouwoperatie, enz.

image.png

Onder leiding van de persoon die verantwoordelijk is voor het hoofdkantoor van het project, bracht het team een veldbezoek aan de hele bouwplaats, versterkte de controle en verificatie van belangrijke gebieden zoals productiewerkplaatsen, uitgebreide kantoorgebouwen, ondergrondse garages en gemeentelijke vergroening, identificeerde uitgebreid zwakke schakels, onderzocht grondig verborgen gevaren van de bouw en implementeerde de verdedigingslinie voor veiligheidsconstructies.

Lvhewu, secretaris van de algemene partijafdeling van de Guoshun-groep, benadrukte dat het erg belangrijk is om een solide basis te hebben. Het ontwerp en de constructie van de fundering van het gebouw op de begane grond hebben direct invloed op de levensduur en kwaliteit van de hele structuur. De funderingswerken zijn verborgen werken, die moeilijk in te halen of te herstellen zijn in een later stadium. Dit vereist dat iedereen de constructie en wetenschappelijke constructie standaardiseert, ervoor zorgt dat het rode lijnbewustzijn van veiligheid eerst, de naamsbekendheid van uitmuntendheid, het bewustzijn van wetenschappelijk en milieubeschermingsbeheer wordt vastgesteld en aandacht besteedt aan zelfinspectie en zelfcorrectie, houd het "roer" van veiligheid en bouw de "basis" van de productie.

image.png

Vervolgens is er een enquête- en onderzoekssamenvattingsbijeenkomst gehouden. De bijeenkomst toonde het landschapsontwerp van het industrieterrein en besprak de algemene indeling van het bedrijventerrein, landschapsstructuur, verkeersstroomlijn, decoratieontwerp, enz. Lvhewu, secretaris van de algemene partijtak van de Guoshun-groep, benadrukte in zijn slottoespraak:   Het eerste "koolstofvrije intelligente industriële demonstratiepark" en het eerste "groene en gezonde bouwdemonstratiepark voor staalconstructies" zijn voltooid.

image.png

Als een groen en koolstofarm demonstratieproject grenzend aan het Gele Rivierbekken, reageert Guoshun green construction low-carbon demonstratie Industrial Park actief op de strategische blauwdruk van het Centraal Comité van de CPC om de ecologische bescherming en hoogwaardige ontwikkeling van het Gele Rivierbekken te bevorderen. Guoshun-mensen zullen zeker winnen, voldoen aan de verwachtingen van het publiek, de zware missie van het bouwen van een "blauwe lucht, groene aarde en helder water" op zich nemen en niet-aflatende inspanningen leveren om de parallelle ontwikkeling van productie en exploitatie te bereiken met groene milieubescherming, industriële ontwikkeling en sociale bijdragen!